2009/05/05

Tjohoo, Hur mår ni idag? Hoppas allt är bra även idag.. Här är det bra har vart lite sliten och grå hela dagen dock. men det har gått bra ändå. I morse var det Väldigt jobbigt att gå upp måste jag erkänna. Skolan tar ås på krafterna.  Men som sagt det är ju bara 1 månad kvar och längtar verkligen till studenten nu.  Vi hade uppvisning idag på Mukon Jaa lite pinsam var våran föreställning. Men vad gör man inte för att man ska bli godkännd i kursen. Det fanna många väldigt bra uppsättningar också. Så tackar för allas framträdanden.
Idag fick jag även med mig mina glas skålar jag gjort i skolan. Härligt härligt vet ej riktigt vart jag ska göra av dem dock. Men hittar väl någon plats. Har ju haft med mig så sjukt mycket från keramiken. Jaa men det är så det är. Antingen så ger man bort eller så sparar man. Tredje alternativet kan man också gör. Nämligen kasta.
Jaa men vi får se var dem hamnar. Nu är jag spänd för ett möta som sker på torsdag.
Min lilla hemlis ! Den får ni veta när det verkligen händer.

Men nu får jag åter gå till pluggandet.
Vi höres senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0