2009/05/05

God kväll på er.  Idag har det inte vart någon intressant dag. Regnade ju i morse när jag skulle till skolan. Men det var ju helt okej då med tanke på att det ändå har vart fint väder jätte länge och växterna behöver ju också vatten. Sen har det inte hänt så mycket om jag ska vara ärlig. Jo vi hade uppträdande på Muko lektionen mycket trevligt.

Men nu sitter man iaf här och myser med en kopp te och kollar på Christine. Joo och blobbar såklart. Snart blir det en sväng in i duschen och bli ren, Sen blir det dock sängen för mi del om man ska orka upp till skolan i morgon.
Var ute en sväng förut och köpte mig en glass. Var så hemskt sugen på glass så var ju tvungen. Sen fastnade jag där nere på tappen. Joo vårra granne (tappen)  har så enormt trevlig personal så man hamnar alltid en trevlig konversation. Och sen tar det ju ett tag innan man kommer där ifrån.

Jaa men ska man ta och återgå till vardagslivet här och pallra mig in i duschen och sedan sussa gott.

Men ni alla får ha de så bra så höres vi vid i morgn. Sov gott nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0