2009/05/04

God kväll alla underbara människor.  Även fast dagen började seg och tråkig så har den ändå slutat helt okej.
Bakade mig en kladdkaka och myste lite här framför datorn och kollade lite på tv.  Funderar på man ska sätta sig och kolla på en film. Men hittar ju inget att se på.. I morgon så ska ju självklar Nuko arbetet in. Ska la sätta mig i morgon och skriva klart de. INte alls så svårt egentligen. Men det är såå tråkigt med läxor så man gärna vill dra sig.. Men man hinner verkligen inte med det nu har ju inlämningar och prov nästan varjedag lite segt sådär.
Idag så fick vi också besök av lite släktingar. Efter som jag inte fått tillfället att få umgås med den ny tillkommne eller ska man säga så hon är trots allt 4 år nu. Men bara träffat henne så lite. Men i varje fall, vi började med att äta lite glass och mysa lite. Sen bar det ju av ut till studdsmattan så klart. Den är ju alla barns favorit.

Joo sitter också här och funderar på man ska ta och testa sig på en Spraythaning har dock inte råd just nu men nästa månad kanske? Mja får se på det blir nog mycket solande och mys under solen till sommaren hoppas. Havet är ju trotts allt underbart på sommaren.

Och idag är inte vilken dag som helst. Neh för idag är det exakt 1 månad kvar till studenten. Wiho länktar som tusan faktiskt. Ska bli så skönt. Men jaa man ska ju inte hurra allt för länge. Tänkte ju vara ledig från skolan nått år eller så och känna på det hårda livet utanför skolan. Men sen var det allt tänkt att man ska plugga igen. Hoppas på att man får upp suget på det så det går bra.

Och nu längtar jag faktiskt också till en helt annan sak. Men det är allt en hemlis till det är dags. Och när det väl händer ja då ska jag verkligen uppdatera er om allt som sker. Men först ska jag nog se till så att jag har en datorn i närheten. Det är kanske inte hundra prosentigt men hoppas på att få tag på en tills dess. Hoppas hoppas och håller tummarna. Vill ju kunna uppdatera er om vad som händer.

Ja nu börjar iaf tiden att gå fort, (tiden går ju fort när man har kul) Men snart är det lägg dags och skola i morgon. En annan har ju inte alls sovmorgon som många av er kanske har. Ja jag vet iaf många som har det. Lite fusk faktiskt men jag ska jobba flitigt i morgon (Lovar) Hiho. Skämt o sido. 

Nu ska jag ta mig en kopp te och komma till ro, Så kanske man somnar tidigt och får en god natt sömn. Hoppas på det iaf. Men ni får ha de så bra osså hörs vi i morgon.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0