2009/05/02 - 2009/05/03

Hej hej. Då var det dags att skriva om lördagen.
Vi vaknade rätt så tidigt för att kommit hem sent, Skönt som tusan blev inte så mycket drickande kvällen innan så det var skönt att slippa baksmällan tack och lov. Men en stadigt frukost blev det. Och ett äpple på det. Sen bar det av till Allum igen. Där vi gick runt och kollade lite i affärerna. Och bara tjötade och hade trevligt.




Införskaffade mig en ny ring. Billig som tusan och är nöjd. som tur ä så är den äkta så man slipper alla hemska gräna märken. Orka ringar som färgar. Neh då får det kosta och vara äkta.


Tyckte den passade bra. ej för stor och klumpig utan liten och behaglig.

Kom hem till mig vid fem tiden på dagen kanske. Blev varmt välkomnad av min lilla bebis.
Jaa det blev lite prat med mamma och osså. Läsa lite bloggar och bara allmänt ta det lugnt.
sen så började ju klockan självklart närma sig 20.00 tiden och då var det dags för Robinson. Har totalt fastnat för den programet. I början var jag väldigt skeptisk mot Robinson men kollade på ett program så fastnade jag totalt. Och blev så glad att den hemska besservissern gav upp och åkte hem igår. Härligt.  Under tiden ja kollade på Robinson så var det självklart massa mys med bebis.


Hon är allt en för härlig liten tuss.

Jaa sedan tänkte jag kolla på Dreamgirls Men efter det första 10 minutrarna så deckade jag på soffan och vaknade någon gång vid halv 2 tiden. Och kom på att det nog var bäst att lägga sig i sin egna säng.
Så det bar ju av ner till sängen. Ja sen har natten varit förjäklig. Hemskt konstiga drömmar och vaknade titt som tätt. Jobbigt nog. Så idag är jag väldigt trött.

Hoppas att eran helg har varit bra. Och att ni alla mår bra.

Men nu måste jag plugga vidare på strindberg sjukt tråkigt men har ju prov om snubben i morgon så lika bra att plugga vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0