2009/05/01

Tja Tja. hur mår ni? Jag mår iaf bra så här på eftermiddagen nyligen duschat och piggnat till. Jag tänkte vara duktig och skriva om 1:a maj och Angelicas första tripp till krogen.

Joo vaknade som sagt tidigt skulle ju med bussen till Göteborg där jag skulle hem till Angelicas mamma.
Får skjuts in till stan av pappa för sedan där ifrån ta tåget till Göteborg. Härligt varmt och skönt var det.

När jag kommer fram möter Angelica mig vid busshålls platsen och vi börjar traska hemåt till hennes mamma.
När vi kommer dit så lämnar vi mina väskor och tar en trupp till Allum. Härligt var nått årse jag var där och shoppade.
Men vi fick köpt oss några örhängen och halsband för kvällens  bravader.
Vi traskar sedan nöjda och glada tillbaka till hem där det var dags att fixa till sig.
Tog nårra timmar men det var det värt.

Sedan begav vi oss in till stan. Försökte febrilt få tag på peter men ikke. Han va och grilla den tokern.
Så vi traskade runt lite inne i göteborg typ 2 timmar innan vi mötte upp Ricoo Så fick vi tat oss in på resturang victoria. Där vi träffade ett gäng med folk. Jo vänner till Ricoo då. Härligt där satt vi ett tag. Så gick vi ut och tog luft där träffade vi en trevlig människa vid namn Oskar om jag minns rätt. Han drog ju vidare till Park lane.

Men men senare beslöt vi oss att gå vidare, Efter många om och men så kom vi till Gretas.
(för er som inte vet så är Gretas Göteborgs äna gay klubb)
Sjukt roligt ställe. Där hade vi väldigt roliga dansade och hade kul.
Och jag måste få tillägga att Jag tycker verkligen att Bögar är sjukt snygga enetligen, dem är ju så mån om sitt utseende.
Men som sagt Gretas spelade bra musik och hade dansgolv, Så Nali har dansat and she loved it !


Gelica


Nali

Det var en rolig kväll och hoppas på att den upprepast snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0