Threading.

Hej kära vänner. Idag hade jag ingen engelska så jag hade en lååång rast. Så jag passade på att springa ner och ta en vända på stan. Kollade in en ny parfym som jag tänkt att jag skulle köpa. Sen har jag även kollat in lite mysiga saker som jag skulle vilja ha när jag flyttar hemifrån. Sen har jag också Kollat på en otroligt fin klänning som jag bara tappade hakan för. Förmodligen så är det den som kommer bli min student klänning eller balklänning får se. Ska ju strax ner och kolla in kläningar med Fie. Sen gick jag int till Daniels salong och plockade ögonbrynen fick provat på Threading. Otroligt vad ren man känner  att ansiktet är efter det. Fast i början kännes det konstigt gjorde lite ont så. Men sen så vande man sig och  det blev ett Otroligt bra resultat. Daniel är en riktigt bra frisör så är man i uddevalla och vill klippa sig, så titta in hos honom och se om han har tid. Han använder sig inte av extremt mordäna grejer som plattång och locktångar osså. Utan han gör allt för hand med hårfönen. Sjukt duktig kille.




Ett jätte effectivt sätt att plocka ögonbrynen på. Det borde ni testa!



Jag blev jätte nöjd med resultatet.

Men nu msåte jag kila iväg. Ska ringa Fie och prata lite med henne. Men vi ses.
Puss på er / Nali


Kommentarer
Postat av: Angelica K

Ser ju asbra ut ^^

2009-03-17 @ 20:08:49
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Sandra

har svågern och svägerskan som kan göra det! blir så fräsche efteråt!

2009-04-05 @ 21:39:52
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0