Studieverkstan

Tjenixen.  Nu sitter man här på Margeretegärde och läser en  självbiografisk bok om en pojke som en gång varit barnsoldat. Joo anledningen till att jagh läser boken är för attg jag ska skiva en rapport om barnsoldater till ett ämne i skolan.. Usch boken är rätt hemsk dock. Men jag lär mig mycket ändå. Man hittar ju inte så mycket info på nätet direkt. Så då valde jag att läsa en bok.. Och sedan kanske rimnga röda korset någon dag och få mer fakta.

Nog om det. blir depprimerad att behöva tänka på dem stakars barnen. slutar här om en timme osså ska jag till min sista lektion.. sedan ska jag åka till Borås..  Hoppas på att det inte är sån extrem kaos med västtrafik. Efter som det var det där jag bor. Bussen som jag skulle ta in till skolan kom ju aldrig, så jag fick ju ta bussen där efter.. Segt men gick det med.

Men vi ses efter helgen.. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0