Städa sedan handla

Tjenixen. Kom till skolan idag. Han ha en lektion sen så tappa jag mina linser.. Aja aja. Men får la ta och fixa mina glasögon så man akn använda dem utan att få huvudverk. Så jag fick ju dra mig hemåt tidigare.
 
Nu är jag ju då ombed att dammsuga utanför mitt rum. Där mina päron har en förmåga att slänga massa skit. Sånt som ska slängas asså. Hum typ andrahands soptip. icke kul. Men nu har dem städat där iaf. Så får man hoppas på att dem byggar om där nere så att det kan bli en fin Hall som vi kommer så småning om få använda.  

Sen funderar jag på man ska ta sig en sväng ner till affären och handla ingredienser till en Cheesecake. För er som inte vet så är de ju då my B-day på torsdag. Så jag får väl gå och handla då så jag kan baka lite. Kan ju vara trevligt att bjuda på lite gott så när det kommer folk.

Ja men då är det väl dags att börja dammsuga. Adjöken adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0