Sms till väckarklocka

God morgon på er. Joo det är ju tur att man har Angelica asså. Jag förstår inte hur trött jag var igår kväll när jag gick till sängs. Helt otroligt. Jag ställde väckarklockan som vanligt, MEN satte jag på alarmet. Nej. Icke icke smart. Så nu är jag mega mega trött då efter som jag blev väckt en kvart senare än vad jag skulle. Men jag vaknade inte med ett ryck som jag brukar göra när väckarklockan drar igång så. Väckarklockan är helt fantastisk manik asså. Jo minsan det vill jag lova. Gud vet hur många gånger jag skulle försovit mig om jag inte hade haft en sådan. Men Idag iaf så blev jag väckt av et litet tanigt sms från Angelica. Det var ju tur det. Tack gumman att du var vaken iaf och skickade sms. ahh men så är det

Nu blir det frukost iaf. Te med en toastad macka med ost.. Inte helt fel. Men nu får jag äta osså så hörs vi sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0