Skolarbete

Hejsan kära läsare. Joo nu sitter jag här. Och ska göra ett skolarbete som ska in i april.
Joo jag ska göra en stor raport i Samhällskunskap. Och jag ska skriva om barnsoldater. Behöver lite hjälp. Min lärare är dock någon annan stans just nu.. Men jag behöver hjälp med att hitta bra sidor om barnsoldater där källorna ska vara Säkra.  Har kollat upp Unicef, rädda barnen, plan, och Regeringens webbplats om mänsklinga rättigheter.

Har ni några bra tips på sidor med säkra källor som man kan få lite uppgifter ifrån?

Mvh/ Nali

Kommentarer
Postat av: Daniel

hmmm... har du googlat å googlat? Där kan man hitta en del!

2009-03-09 @ 14:54:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0