Shopping med Angelica

Tjenixen.  Idag har det blivit ändel shopping och med mig ar naturligvis Angelica. Och När jag och Angelica är tillsamman får alla vara berädda på vad som kan hända. Hihi först började det med att vi har extrem över energi och skratar åt minsta lilla grej.. Så vi stog och tjatade med Dasa haha och skoja lite med honom. Han skrattar ju förtusan åt allt så.. Sen bar det iväg ut från skolan där vi fick se Krokus ute vid trotoaren. Jaa naturligt vis så blev det som det blev. vi skulle ta kort på de fina vårblommorna. Erm meed rumpan i vädret för att de va ju inte så lätt att få kort på dem.. Men vi lyckades iaf. Sen bar det av ner till banken så jag kan plocka ut lite pengar till mina glasögon. Där jag och Angelica står och tjatar som två gamla tanter. Men efter det så bar det av till Wani där jag fick köpt min Balklänning. Den är naturligt vis Korallfrägad. Sån härlig färg måste jag säga.  Sen så gick vi upp till en frisör salong där Angelica skulle beställa tid och sen skulle hon gå och fika med någon.. Så jag traskade vidare runt i olika affärer men hittar inge roligt.



     
                   


Sen bär av till torp där jag springer runt och kollar lite i det olika affärerna. Sen kommer Angelica och vi traskar in på Bik bok. Åhh sådana härliga färger dem har nu till våren. Vi går iaf in på Bianco för jag skulle kolla in ett par grymt snygga skor. Men jah inga skor denna gången. Sen bär det vidare till Ginatricot där Angelica shoppar lite inför Kläppen resan och jag hittar inte alls det jag ville ha ine på gina så jag får vackert vänta. Sen gå vi in på Hm där jag fick köpt mig hårspännen och två riktigt snygga ögonskuggor.. Klockan tickar och bussen går så jaa då fick jag bege mig hem och Angelica skulle hem till sig. Så där skjildes vi efter som vi bor åt varsitt håll.  Men schopping är aldrig fel speciellt inte om man hittar något som man verkligen behöver. I morgon blir det nog en lock tång om jag inte köper det i slutet av april.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0