Rubrik behövs det?

Hejsan kära vänner. Jaa då sitter man här igen, får ju slappa lite framför en av dumburkarna när man har tråkigt. Jo idag så hade jag en lektion i skolan idag. Hum kanske inte så roligt men det får gå ändå. Skol maten är ju inget att hurra för heller. Usch ne. Iaf så har jag spänderat ändel tid med Angelica idag. Vi fick stått och pratat med Martin också. Vi hade ett jätte roligt samtals ämne men kommer ej ihåg vad det handlade om nu. Vi var iaf inne på sex när vi pratade. Rätt kul. Alla förbipasserande trodde väl att vi var knäppa. Men jaa det är sådana vi är. Man ska asolut inte vara rädd att skämmas när man är med oss. För vi kan värkligen göra knäppa saker. Joo senad så gick vi och kollade in Kissies videblogg. haha så kul vi hade åt de. Kanske inte så snällt men ah. Vi gick sedan ner till stan då Angelica skulle köpa Foudation och Mascara.  Sen så gick det vidare till tempo där vi gick Igenom verkligen hela affären för att hitta macaroner. När vi väl kom till skott där så bar det av till Angelicas mormor. Där vi hamnade i ett Djupt samtal. Ja det är mycket tid vi har missat tillsammans så man får ju ta igen det när vi väl ses. Sen bar det av till Viking. Angelica skulle ju kolla in percing smycken till naveln. Så mötte vi upp Angelica B. NO Coments. Hum åkte hem där efter.

Så när man väl är hemma får man ju passa på och läsa Marcus blogg. Den får ni spana inn. Osså självklart blir det standart att man läser Stinalees blogg också och flera där till.  Joo I varje fall. Idag har jag vart duktig och lagat mat. Mamma och pappa var ju inte hemma när jag kom hem, så då ringde jag självklart och frågade vart dem hade farit. Jo Då minsan skulle jag laga mat. Funderade på fiskbullar, Men icke sa nicke det blev det inte. Utan det blev Grillad Kyckling Pomesfrits och currysås och så klart så ska man ha grönsaker till. Jätte gott verkligen. Så nu sitter jag här och funderar på om man ska ta och baka något också.

 So long <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha passa på o läsa min blogg...det gillar jag ;D

2009-03-03 @ 22:01:28
URL: http://attvarakonstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0