Promenad med hunden.

Joo nu minsan var hon allt här och gjorde sig påmind. Våran lilla råtta. Ops jag menade hund. I vanlig ordning springer hon hit och slänger tassarna på tagentbordet. Ja det har kommit många hälsningar från henner till vänner man har pratar med just vid dem tillfällena.

Ja men i varje fall så ska jag ta mig en promenad med hunden och fixa lite gatuadresser för ett gammalt jobb. Segt men det måste göras. varför inte med hunden så har man ju sällskap. Smart får man vara ibland. Sen på vägen hem ska jag ta en sväng förbi ica och kolla vad detdära tet som är så himla gott heter. Så får man gjort det med. Har vart ett väldans mycket tankar om det. Eco te jätte god och nyttig. Men jag får återkomma senare.

Mvh/ Nali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0