Morn morn

Hallå ja. Då var det dags för skola igen då.. riktigt segt Orkade verkligen inte att gå upp i morse.. Så nu sitter jag här och funderar på när mina glasögon ska bli klara också. Det har ju gått 2 hela veckor nu. Wierd. Men iaf fick panik i morse när jag vaknade. " SHIT natinellt prov på onsdag. och jag har inte läst häftet! ". Jaa det är det ju bara att sätta sig och läsa det då.. Får ta bussen till det. Temat är Engagemang och påverkan. hum låter det som något kul?. Naah vette tusan men hoppas det går iaf. Sen ska ska jag skriva tal till de natinella med. Asså varför kommer jag på detta nu.. Nu har jag massor att göra verkligen. Så nu kan jag vara lite off i flera dagar för att dra in tyglarna.

Min helg har vart helt okej fredags startade med kaosmed bussar som inte kom när det skulle och förseningar till skolan. Även tåget efter skolan var försenat. Men tack o låv så var ju Viktor med så jag fick lite sällskap på vägen till Göteborg, men min fredag slutade jätte bra iaf en toppen mysig kväll. Mycket mys osså jaa.
Lördagen jaa då klev man ju inte upp för ens halv 5 på dagen.. Vansinnigt men så blir det när man går och lägger sig sent och är trött.. Jag fick iaf åkte hem. Kom till göteborg.. Där träffar jag Niklas. Weiii.. Lilla Niklas har jag inet sett på ett år. Han hade vart och spelat bandy i göteborg så då fick jag sällskap på tåget hem. ja för er som inte vet vem Niklas är så är det en gammal tränings kompis från judo tiderna. Oerhört trevlig kille det. som sagt mamma kom och hämtade mig I uddevalla. så när jag kom hem så blev det bara lite mys framför tvn och sedan sova. 
Söndagen blev väldigt lugn. Jag diskade lite och det var meningen att vi skulle få gäster men dem kom ju aldrig så. Men sedan fick jag också lagat lite mat och myst lite framför datorn och tvn.. Söndagar är estremt tråkiga men man får göra det bästa av situationen. Joo mamma ringde med angående Dopet. Jag säger bara det ska det vara så himla krångligt och det ska vara massa kaos så kan jag lika gärna skita i det.. För jag vägrar att sätta mig på en buss i 4-7 timmar för att tiderna inte passar ihop med varandra.. Aldrig.. Jag inte bett om att få en sladbarn till kusin. Min åsikt. sen får det tolkas hur det vill. Men jag har ingen vidare lust att gå på det dopet egentligen.   

Men nu ska jag torka mitt hår och ta mig något att äta borsta tänderna och sedan packa ihop mina skolgrejer och sedan bege mig ut till bussen. Håller tummarna för att bussen kommer. *suckar djupt*

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0