Min helg

Söndag: Söndagn var rätt lugn Jag vknade redan vid 8 tiden. Då jag fått sova i runda slängar 3-4 timmar. Men ringer min mor och smalar med henne en stund efter som jag visste att hon jobbade. Sen vaknade ake efter en stund. Osså kollar vi bussar hem. Och spelar lite Tv-spel. Måste roa sig lite medans det tre andra sover. klockan närmar sig och alla hinner vakna ca 2 timmar innan jag skall åka så vi sitter och tjatar en stund och spelar lite mer TV-spel sedan bär det av hemåt. Så jag åker in till nisse köper mig en stor toastad Baguett som jag ska sitta och smaska på, på tåget. Jätte god var den. Men oliver på usch. Tillslut kommer jag hem, Och blir varmt välkomnad av voffsingen och alla andra hemma.

Lördag: Jaa då vaknade jag vi 8 tiden på morgonen. Och jage hade en väldans tur att jag inte fick mig en spark av Lisa där på natten. Hon är en hejare på att slås i sömnen. Undrar om hon drömer att hon är i slagsmål ibland. men iaf så var det förjäkla ensamt så tidigt på morgonen, och jag vågade inte väcka nogon heller. Så jag satte mig och löste ett korsord. Sen somnade jag igen i bäddsoffan. Då Lisa vaknade som sedan väckte mig. MEn iaf så bar det av in till stan väldigt fort då jag Fie och Lisa sprang runt inne på H&M och Åhlens på Top Shop och Rut eller vad den nu heter. Lisa skulle Iaf färga håret. Svart blev det. Men innan vi gick hem från bussen I bohus så sprang vi in på netto och handlade lite. Jag hittar kinder ägg. Det var längesen säger jag då och köper ett packet med kinderägg pluss några stänger med kinderäggs choklad som jag fick värsta iden med. Joo vi använder fonuen  så vi smälte kinderäggs choklad i den och dopppar diverse godasker i den chokladen efter maten. Tiden bara springer iväg och vi märker att klockan närmar sig 18 tiden. Ohh då var det minsan brottom. Ahh blev rena rusningen inne på toaletten då Nicke skulle duscha och tre tjejer skulle sminka sig. efter mycket stress så kom vi iväg in till stan. Där vi mötte ake på Dilerium där vi satt och gottade oss med lite öl och cider. Sedan efter ett tag bard det vidare till Inferno på viktoriagatan, Fie, Nicke och Akes favorit ställe numera. Hårdrocks musik. Inte min typ av musik så, Men jag stannar ändå med mina vänner. Och efter en stund blev det genast mycket bättre. In kommer fyra killar och två av dem var ju so good looking. Så då kunde man ju spana lite iaf. Se men inte röra. Efter en stund så spelar dem till och med gamla godingar jag känner igen. Typ Poisen, Final count down, och nickelback. Haha. Sedan kom Peter som sedan drog med mig över gatan till cheers där vi hälsade på hans kompis som jobbade där. Men vi gick till baka till inferno igen och Peter åkte vidare till avenyn. och vi andra stannar kvar. Vid 2 tiden inser vi att klockan blir mycket och sista bussen skulle strax gå så vi åkte tillbaka in till nisse då vi beställde mat innan. Och Vi fick ta hand om Fie som träffade Balong mannen. När vi kommer hem så deckar alla väldigt fort.


Från vänster: Lisa, Jag och Fie


Fredag: då var de ju skola som vanligt. Tråkigt nog men jaa det belönade sig faktiskt med en resa till Göteborg. Där Fie mötte upp mig vid tåget osså gick vi tillsammans och provade lite balklänningar. Wei Fanns en jätte fin i rosa som inte alls passade. Tråkig nog men hittade en lika dan men i en korall färg. Sedan så bar de ju av till systemet. Haha där Fie skulle handla. Efter det så gick vi till nisse och mötte Lisa som skulle komma upp och hälsa på. Vi alla tre åkte sedan hem till Fie och lämnade våra grejer och gick sedan ner och beställde pizza åt och och till Nicke. Nicke kom ju då när vi hade beställt  och bjöd på pizza. Tack så mycket.. Sen när vi kom hem fick jag en present av Fie, Lisa och Nicke. Weeiii! Och gissa vad det var förnågot. En choklad fondue oh yes. Och dyr chocklad till det. Hehe.. Så nu ska det doppas frukter i choklad. Jättre romantiskt faktiskt. Sen så satt vi kollade på Bumbibjörnana. Klart man måste se på gamla barnprogram man kollade på när man var liten. Hihi.. Jätte kul. Men sen så måste jag somnat för de sa alla andra runt om. Men det hemska var att jag hörde ändå vad alla sa runt mig när jag låg där på golvet. Skumt.. men vid 12 tiden vlev det att vi bäddade ut soffa och gick och la oss. Jag och Lisa var ju helt utmattade efter skola och arbete.


Här är den korall färgade klänningen.
Den rosa hänger precis brevid och har någor fint mönster på tyget.


Kommentarer
Postat av: Angelica K

Fy fan va fin, va ska du ha klänningen till ? balen ? :D

2009-03-26 @ 20:20:30
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Stefan

Ascool klänning :D

2009-03-28 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0