Lite kort om helgen

söndag
Pappa, Farmor och min farbror var här och firade mig lite, Mysigt att min farmor kunde följa med. Då hon jobbar varje gång det är något. Men nu så var hon här. Min Farmor är min lilla powerpuff pingla. Sprider glädje runt sig.. Älskar allt min goa farmor. Hon och jag är rätt så lika. En sak vi har gemensamt är att vi är så korta och vi har typ hundratusen fräknar. Älskar min farmor.

Lördag
Nah då blev det mycket hemma sittande. var så trött den dagen. Kan väl bero på att jag satt och prata med en goding till klockan 2 på natten. Ops. tiden bara flyger iväg. Nah de blev ändel dator och massa tv faktiskt, Men jag var inte allt för lat heller. Städade faktiskt mitt rum och tvättade massor.  Hum trode inte jag hade så mycket kläder men det var hur mycket som helst och hade ändå inte använt hälften av allt. Kanske dags att kolla in i skåpet och se vad som man kan slänga. Men ofta blir det " Men där e ju den, Men den kkan jag ju inte släng. Nej men denhär är ju bra och ha ifall. Och titta där e ju den, Den kommer nog till användning snart" Haha Känner ni igen er också?. Hum Kanske dags att slänga lite skit. Men man drar sig ifrån det.

Fredag
Joo  denna dagen var jag ju i skolan. Och när den var slut så åkte jag ut till torp en sväng. Hum jaa okeej då några timmar. Hittade massor. Köpte bland annat en T-shirt ett linne och en scarf. Plus ändel smink. Hum kände verkligen att jag behövde förnya mig lite. Det sitter ju aldrig fel med lite nya kläder och smink. Sen kom jag hem och blev mött av en väldigt sjuk familj. Som tur är så är det inte lätt att smitta mig med någon skit. Tyvärr blir väldigt sällan sjuk. Så här springer då min familj runt med värsta förkylningen och snörvlar och hostar, medans jag glatt trallar runt fullt frisk. Men mamma hade då inte ork till att laga mat. Så det blev en pizza. Ohh jaa pizza tänker nali då. Hum naeh är inte så förtjust i skräp mat.



T-shirt -  Ginatricot
Linne -Ginatricot
Scarf - Kappahl

Puss  / Nali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0