Íngen rubrik

God morgon kära vänner. tyvärr så skrev jag inte i min blogg igår. kom hem efter skolan helt död slutade iof tidigt då vi inte hade någon nutidakonst. Men iaf då satte jag mig och räddade min tröja. Gosh mudden på armen var helt åt skogen så jag fick ju sy ihop den. Det kanske inte var den finaste räddnngen men den funkar. Sen så kom det massa folk hit. jag är så trött på att det alltid ska komma hit hundrafemtioelva personer hit åt gången och sova här. Men jag somnade iaf klockan nio  igår så det blev ingen uppdatering. Men nu är jag här och så klart ska ni få se hur dagen kommer se ut. Förhoppningsvis.

Jaaa då har man en skön sovmorgon. Härligt börjar inte förens vid tolv tiden. Härligt. Sen så bär det av till skolan slutar sent. Men det är allt okej när jag ändå börjar klockan tolv. Någon gång på dagen så ska jag och mamma förmodligen ut till torp och månads handla. Då vi gör det största inköpet av allt vi behöver för en månad framåt. Sen är det ju självklart att det kommer få handlas mjölk och sådant emellan. Idag ska jag väl inte göra så mycket mer faktiskt. Bara njuta av att få vara ensam med mamma och pappa hemma.

Joo till helgen som kommer. Så kommer jag inte heller kunna göra några uppdateringar. Då jag ska vara hela helgen i Göteborg. Hos Fie och Niklas. Fredagen blir det till att prova balklänningar kanske lördagen med. Men på fredag kväll kommer Lisa. Woho!  men på lördag så blir det utgång med Fie, Niklas, Lisa och Ake. Härliga gänget. Sen så är jag även ledig på måndag. Kompetensutvecklings dag. Då lärarna ska göra nått och vi elever är lediga. Älskart.

Fick reda på igår också att balbiljetterna kommer kosta 500kr/st. Men va tusan det är ju bara bal en gång så go for it.!


Här kommer en bild från söndagen

Vi ses senare. 
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Angelica K

Snygga kuddar ;)

2009-03-20 @ 00:19:33
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Nali

Svar re.. Hehe joo tack I know ;)

2009-03-20 @ 07:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0