God morgon.

Jaa då sitter man i skolan och funderar på vad man ska göra. Hsde nämligen tänk att jag ev skulle ta en heldag inne i keramik salen och göra klart en ler grej jag håller på med. Eller om man ska göra något annat. Ja det är ett riktigt dilemma iaf. Snart hade jag tänkt mig att sätta mig och läsa en bok. " svart mässa " av Erica Spindler.  Det är ju aldrig fel att läsa. Det är både kul och man får leva sig in i en annan värld. Läsning är något alla borde sysselsätta sig med. Speciellt om det är en bra bok. Finns ju jätte många bra böcker.  Och i morgon då så blir det Teater på kvällen med Angelica. ska gå och kolla på Martins och Robins föreställning. Eller ahh Hela teater treans slut produktion. " En midsommarnnatts dröm " mycket spännande. Får se hur bra den är..

Mvh/ Nali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0