en titt tillbaka

Hej alla läsare. Kolla in vad jag hittade när jag satt i skolan och blädrade igenom lite mappar. Ja det vill säga när jag fick tag på en fungerande dator. Tro det eller ej men hade nästan glömt bort att dem fanns. Men jaa bara älskade dessa bilderna från vårat projektarbete.


Låt : Survive med Gabrielle
Korograferad : Nathalie
Stil : Mordärn showjazz typ.


Låt : M.pokora feat Timberland - Dangerous
Koreograf :  Angelica
Stil :  Hip hop


Låt : Lasgo - cry
Koreograf : Nathalie och Angelica
Stil : Mordärn


Låt : Lasgo - cry
Koreograf : Nathalie och Angelica
Stil : Mordärn


Låt : Kommer ej ihåg
Koreograf : Matilda och Sandra
Stil : mordärn

Jaa lite smak prov från mitt och Angelica projektarbete bara nå¨gra av de olika danserna. Jaa erm spex bilden ville jag ej lägga upp mer repekt för dem på bilden. Och tyckte inte alls att den vbar bra heller. De danser som inte fann med på bild är, vår andra hip hop dans salsan och pardansen. plus massa impron som det heter med mordärn dans från våra "barn" asså våra små elever som vi lärde ut danserna till. Gud vad jag saknar den tappra lilla skaran. Jaa de små damerna satte sig fast vid hjärtat på en verkligen. Hoppas man snart får se dem igen.

Hej på en stund.


Kommentarer
Postat av: Angelica K

Ehm,, Amanda hade vi ingen, men de är Mathilda du menar :)

2009-03-31 @ 20:01:53
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0