Detta med rubrik är ju svårt.

Jaa då var man klar med det mesta jag skulle gjort ikväll. Finns ju inte så mycket mer än att plugga. Men är verkligen döds trött. Och jag skulle övar på Piano läxan men det kom ju inge vart. Så jag får la komma till lektionen i morgon och skämas. Ja fy på mig! Men det är inte alltid lätt att hinna med allt. Så nu har jag iaf skickat iväg massa adresser så hoppas på ett posetivt svar plus en Bio biljett. Vem vill gå på bio med mig sen ?. Jaa iof så får det komma en bra film man vill gå på med.  Hum svängen förbi Ica blev ju inte av. Den glömde jag faktiskt bort. Men lovar att jag ska kolla upp te sorten. Den är så fruktansvärt god. Men nu funderar jag faktiskt på om man ska ta sig kvällsmat och en kopp te. Det hade vart mysigt va?.

Natti Natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0