Bakning.

Hej kära läsare. Nu sitter jag vid datorn igen. Måste ju skriva något. Hum joo nu har jag precis bakat en Cheesecake som jag ska bjuda på min födelsedag. Borde det inte vara någon annan som bakar den åt mig då? Nah är för lat och sitter vid sin dator, och pappa bakar typ aldrig i så fall skulle det bli Winerbröd. Hehe. Hum Vad har jag mer gjort idag.. Jo jag har vart i "skolan" Studieverkstaden. Lover ett helt Wiero plats att göra sina studier på när man inte har lektioner. Måste ju gå dit för att få närvaro. Det är verkligen sjukt jäkla tråkigt. Alla stirrar ingen säger nått typ inga lärare där heller. Är det lärare där. så sitter dem och prata med nån elev. Gah Konstigt ställe. Smet lite tidigare ifrån där idag.. Ska nog prata med dem om mitt schema. Tänker ju knappast sitta där till 15.40 när mitt vanliga schema egentligen är  till 13.30. Hum. Nevah!


Mvh/ Nali

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh, vad gött med cheesecake! Nu blev jag sugen ;P

2009-03-11 @ 19:52:32
URL: http://pitkanens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis

2009-03-12 @ 11:26:53
URL: http://attvarakonstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0