Bakelse och skolarbete

Hej kära läsare. Nu sitter jag här på Margeretegärde och ska göra skolarbete. Köpte mig en bakelse och en dricka. Mysa lite. Det är ju trots allt fredag. Tänkte även sammanfatta  gårdagen.

Jo Nalis födelsedag, Fick ha en hel dag på Margeretegärde gymnasiet. Nah inte så himla kul faktiskt. men fick iaf gjort mycket.  Det var soligt när jag åkte till skolan, Men när jag åkte hem så snöa det massor. Nu är det ettt tjockt lager som ligger och irriterar en. Men iaf jag kom hem och var vrål hungrig verkligen. Korv i skolan, Nali + korv = Går inte alls. Joo när jag kom hem fick vi ju vänta på Pappa och en till som skulle komma innan vi kunde äta. mm det tog ju en timme innan dem kom hem. Men så kom dem hem iaf. Så blev jag varmt välkomnad av min gosiga lilla hund. Och första presenten pappa någonsin köpt till mig på egen han. Den ska man bevara väl och ta hand om. Det var ju då en porslins höna och tre roser. Mysigt. Fick även ett present kort på Ikea från mamma och pappa, för att införskaffa grejer till mitt framtida hem. Mysigt fakitiskt. presic vad jag önskade mig. Fick även lite andra pengar osså. Sen kom farfar osså åt vi lite cheesecake och tjatade massor. Fick lite mer pengar och choklad av farfar. Sen så var kvällen hyfsat lugn. Har ju skola dagen efter så  man vill ju inte ut och dricka eller festa gärnet.

Så nu iaf sitter jag här i Sudieverkstan och ska göra lite skolarbete. hoppas jag fått gjort ändel idag men.. 
Men nu är det dags att börja. så vi får höras lite senare.

Mvh/ Nali

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad flitig du är! =)



Hoppas du får en trevlig helg!

2009-03-13 @ 10:51:40
URL: http://lackert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0