090307

Hejsan kära läsare. Nu har jag vart hos min kära mor sen igår. Var väl rätt skönt att träffa henne. Var ju innan jul senast om jag minns rätt. Men som sagt träffade mamma en halvtimme igår när jag var där. Hon skulle ju jobba. Så jag och hennes gubbe gick upp till Charlie och satt där på kvällen och tjatade. Trevlig prick får jag medge. Snygga möbler. Hehe Han är finsnickar så han har gjort det mesta av alla möblerna i hans lägenhet. ahh innan i gick dit fick jag i mig 1g panodil. Huvudverk hatar det. men jag sen så kom vi iaf hem en halvtimme innan mamma kom hem från jobbet. Så jag somnade i fotöljen precis när hon kom. Panodilen började verka måste jag säga klockan var ju bara runt 22 tiden. Och den sängen var ju hemsk. Haha vet inte hur den var fixad. Men det var en tältsäng med nån mega tjock madrass till det och sen tun ovanpå det. Så när man låg i den i mitten så sjönk man rätt så långt ner. Haha jaa ingen risk för att man ramlar ur sängen. Trodde där ett tag att jag skulle få besvär med min rygg bara för det. men idag klarade jag mig.. Men jag har sovit lite från och till idag. Vette tusan men var väldigt trött idag. Men nu är jag pigg som en lärka. Men det får inte bli alldeles försent idag.

Mvh/ Nali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0