Sol och Bad + Frissan

Idag så  var jag hos frissan kvart över 10. Resultatet blev helt okeej. Tyckte dog att han kunde tagit lite till men det är ju skit samma. är nöjd så länge allt slitet är borta. Och det verkar det vara. Så håret är inte allt för kort. Hipp hurra för det.
Efter det så bar det av till Lyckorna där det blev sol och mad med mamma och hennes gubbe.. Måste ju säga att havet är så sjukt mycket bättre än äckliga insjöar. Brände mig lite granna så nästa tar jag med 20 i solskydsfaktor kan behövas. 
Men nu måste jag kila igen. Hoppas ni alla hra det bra och solen och värmen.

Kommentarer
Postat av: Kadri

får vi se nya frisyren ?

2009-07-01 @ 11:34:03
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0