Nyvaken

God morgon på er mina underbara läsare. Hoppas ni alla har sovit gott. Det har jag gjort. Vaknade för inte alls längesän känner mig helt slö i hela kroppen idag. Kan nog bero på att jag sov länge. Som jag aldrig brukar göra. Vill man få en händelse rik dag så bör man gå upp tidigt på dagen och planera dagen ordentligt. Jag lovar er ni får gjort massor då.

Nu ska jag sätta mig och äta frukost tror jag bestämt. Sedan får det bli ett samtal till "Mrs I". Allvarliga grejer detta får se om jag piggnar till efter frukosten så jag inte typ somnar i telefonen av trötthet. Haha..
Vi höres lite senare

Kommentarer
Postat av: Elle

Tack ska du ha!! Mammas flicka =)

2009-06-11 @ 10:41:45
URL: http://ellec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0