Morning har broken

Fyndig rubrik. Neh kunde inte komma på nått bra. Men nu är jag uppe iaf .
Klev upp klockan 07.00 ska nämligen iväg idag.
Ska iväg till trollhättan och se om jag kan få köpt mig en armklocka. Är väldigt trött att jag alltisk ska behöva dra upp mobilen. Och alla mina tidigrae klockor har gått sönder. Den senaste köpte jag väl i turkiet. Men den funkar men själva ahhvad ska man kalla det vissa klockor har ju läder band och andra inte, och jag hade en sådan man sätter ihop i vidar. Stora bitar. Ahh då går en av de små piggarna sönder dem man stoppar in i det små hålen för att hålla hela klockan ihop. Ja känns ju helt underbart. Men en ny snygg klocka är ju inte helt fel. Det är ju snyggt som accessoar och mycket fyndiga. Love them.

Sorry för den dåliga uppdateringarna. Det har blivit än del studentfirande. Så man är rätt GO i huvudet och kroppen efter det. Men jah underdagen och morgondagen så lär det vara taskiga uppdateringar också. Ska nämligen iväg. Så tisdag efter Arbetsförmedlingen så kommer det nog upp  lite uppdateringar. Från balen studenten om Gelica kan skicka över lite bilder eller så snor vi lite bilder av mor och far. Funkar ju det me. Sen blir det uppdatering om gårdagen. Var och gjorde en liten hemlis i trollhättan, Ni får veta när det är dags. Osså fick jag hälsat på den sötaste lilla Golden bäbis jag någonsin skådat. Kommer även en härlig film på gosevalpen.   Men nu är det dags för frukost osså hörs vi kanske i morgon kväll.  Och för er som inte vet kommer jag befinna mig i Göteborg i morgon ett tag. Ska möta upp goa glada Fie och göra något spännande.  Men ha det nu fint så höres vi.


Kommentarer
Postat av: Elin

vilken fin blogg :)

2009-06-07 @ 08:09:14
URL: http://elinarnehed.blogspot.com
Postat av: Bloggsatt

Hej! :)



Bloggsatt betygsätter bloggar!



Vill du bli bloggsatt?



/ Bloggsatt.se

2009-06-07 @ 14:18:24
URL: http://www.bloggsatt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0