Duktig flicka

Efter frukosten i morse gick jag ut och hämtade posten. Och gissa vad, Hälften av posten var ju till mig.
Riktigt härligt får aldrig post annars. Dock var det inte så spännande för andra. Men väldigt viktiga papper för min del. Sen blev det en sväng ner till banken i blasket. Småregnar idag. Så jag bad mamma om paraply. Mhm Tror ni det inte var trasigt. "Pass upp ett ett halft paraply kommer flygande !" Haha Ja joo så illa gick det nog inte men man fick passa sig och se till att det höll båda vägarna.  Sen när jag kom hem så var det dags för Nali att få en egen perm för viktiga papper sa mamma. Så ja då var det massa sorterande av papper och grejer. Så nu har jag allt på en och samma plats. Härligt så nu behöver det inte ligga massa lösa papper i min bokhylla längre. Vet ni vad. Att sortera papper är verkligen inte kul. Det tar sin lilla tid. Men det är värt det efter som man slipper leta efter allt sen och oroasig för att man slarvat bort något papper. Nog med det så skulle jag själv tagit hand om mitt egna kvitto för telefonen och inte min pappa. För gissa igen varför, Självklart har människan slarvat bort det. Härligt. Neh vette tusan hur man ska gå till väga nu Rätt viktigt papper. Mobilen är ju ändå rätt ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0