Usch för minnes kort

Idag kännde jag verkligen för att lägga in min musik på datorn från telefonen.
Men min telefon är um trasig?
Halva displayen är svart och den beter sig verkligen konstigt ibland.
så då tänkte jag att då lägger jag in musiken på datorn så bänner jag ner dem på skivor.
Så kommer musiken till nytta. Först börjar jag med att lägga in bilderna.
Jo visst det funkade men när jag väl skulle lägga in musiken då krångla den. Härligt va?
Neeeh bannemej. ska se till så att jag kan få lagat den mobilen för jag är vekligen trött på LGn.
det är som sagt en med touchscreen och det är väldigt irriterande fö man trycker väldigt lätt fel.
Så själv ill man gå tillbaka till den hederliga gamla modellen med knappsats.
Verkligen mycket lättare i många lägen.
Så ska se om min nokia går att laga. annars vet jag inte vad jag tar mig till ärligt talat.
LGn går mig snart på nerverna och jag har bara haft den i 6 månader.

Vill verkligen ha in min musik och få ner den på skivor också. Hihi hoppas det löser sig. !


såhär ser min gammla mobil ut. Hoppas den går att fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0