Smart förvaring

Först måste jag säga att jag har verkligen blogg torka vet inte alls vad jag ska skriva om.
Står helt still. Men vissa dagar är väl bättre än andra.


Smart förvaring för skivor. Det blir som en dekoration på bäggen bäldigt snyggt måste jag säga.


Denna hyllan är också väldigt unik. Formerna gör den snygg på något sätt.
Det blir inte detf yrkantiga och tråkiga utan mer former men ändå med fyrkanter.
Me like !


Väldig dold och mycket smart förvaring.  Gillar hela iden.
Har man ont om plats hemma så varför inte använda trappan?
Jätte smart.


Trött på tråkiga badrums speglar som sticker ut,
som man lätt kan slå huvudet i när man ska skölj munnen efter borstingen.
Eller helt änkelt tvätta ansiktet, Jaa då är denna förvaringen väldigt praktisk och smart.
Gillar idéen väldigt starkt.


Ja soffer brukar ju vara stor och klumpiga/otympliga men ändå häliga.
Jaa när dem ändå tar så stor plats så varfr inte göra dem praktiska med förvaring.
Som denna soffan så får man förvaring plus ett perfekt litet sidobord.
Jätte praktiskt.


 Också väldigt smart ide när det kommer till soffer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0