Ska flytta till eget.

Har varit på möten Hela dagen. har vart på försäkringskassan banken arbetsförmedlingen och lite där till.
Till min överaskning som jag hållt hemlig ett tag ska jag berätte nu hade jag tänkt.
Så håll fast er cus here we go.
Jag ska flytta till egen lägenhet.!
Vissa kanske visste det redan men andra vet det ju inte..
Men nu är det ju så att jag har ju ingen dator i detta fallet så det kommer inte bli så mycket bloggande tyvärr.
Men jag ska försöka klämma in ibland då och då lite inlägg.
Förmodligen kommer jag ju tappa läsare tråkigt nog.
Hoppas att det kommer hålla sig ändå.
Men bland annat så kommer jag uppdatera ibland då och då. så ska jag berätta hur jag har det och vad det är för kännsl och hur det känns att bo själv. Dock kommer det bli ensam för jag få inte ha några djur.
Och vi har alltid haft djur. Men det gäller bara ett år så får se hur detta går.

Håller tummarna för att det ska gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0