onsdag

Är väldigt tålig på att hitta på rubriker.
Fråger har kommit in om att jag ska ta kort på min frisyr. Well Ofc ska jag göra det,
Har bara vart extremt lat och inte orkat. Plus att jag inte vart hemma. Men nu idag ska jag iväg en sväng. men senare ikväll ka jag nog fixa en bild på frisyren.

Måste bara säga det att min friör då sa att jag MÅSTE platt håret för att det ska se bra ut. But who cares. det sliter mer på håret. Men jag plattade det iaf idag. och plattade örat kan man ju säga också. Usch vad ont det gjorde. Så nu har jag ett stort bränn sår på örat ont som in i norden och det svir. detta är verkligen inte första gången jag bränner mig. Men sist var i pannan så där har jag ett ärr efter den lilla händelsen fick en enorm blåsa. Inte kul. Men men..

Vi höres senare. Kisses


Kommentarer
Postat av: Kadri

sv. de har verkligen mycket fint

2009-07-01 @ 20:20:41
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0