Klantigt

Jaa som sagt så Brände jag ju upp mitt öra på plattången. Helt underbart eller hur?
Jaa nu i värmen så är det ju ännu mer underbart,
Jo för nu är mitt bränns sår på örat infekterat på grund av denna hemska värma.
Visst låter det härligt va?

Och inte nog med det så igår så skulle jag fixa iordning våran lilla damm.
Sopa rent och sjölja ur och fylla på med vatten. svin kallt vatten.
Bara för våran tilla troll skulle få bada och svalka sig lite. (Hunden)
Joo sagt som gjort. mamma tog ner henne till dammen. Och mamma gick iväg och lämnade hunden till mig.
Denna skitungen drar ju något enormt och jag orkar knappt hålla kvar henne.
Och nog med det så när hon badar så blir hon uppspelt och jätte glad och far och flänger som en raket.
Full fart över allt. Så drar hon iväg Jag ramlar och smäller till mitt knä. Jätte härligt.
Vanligt vis tar det bara en liten smäll och gör onte rästen av dagen.
Men denna var ju enorm. Så Nu sitter jag här med ett knä som Gör ont sen igår och ett infekterat öra. 


Haha Visst låter det fantastikst underbart? 
Klantigt som sagt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0