Inredning

Har funderingar på att ställa lite smart förvaring i lägenheten.
I hallen vill jag ju ha en stor spegel mitt emot dörren och lite sittplats.
Och vid soffan vill jag ha mer sittplatser och ändå förvaring väldigt smart.
Så jag funderar på att köpa en smart låda som är överdragen med svart tyg och en mjuk dyna på ovansidan.
Så dem vli sköna att sitta på. Och ändå kan man förvara saker i dem.


Och vid soffan kan man ju ha dem stående vid sidorna så lägger man fina kuddar på.
Och dekorerar. och så smart att dem går att öpnna och förvara saker i.
Plus att man kan använda dem som pall också, Väldigt smarta tycker jag.
Så 4 sådan tror jag att jag ska införskaffa till lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Det var en väldigt smart och söt förvaringpall! :D

2009-07-18 @ 18:08:43
URL: http://strawberriness.blogg.se/
Postat av: HobbyDesign

Den var både snygg och praktisk!

2009-07-19 @ 00:16:13
URL: http://hobbydesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0