Går dagen

Igår som sagt blev det en Halv dag på ikea.
Fick införhandlat nästan allt till köket till min nya lägenhet.
Hur härligt är inte det?.
Det är ju inte lätt att springa runt där och komma på allt man behöver.
Men det mesta kom med. Måste fixa en slev åt spagettis också.
Men det finns på claesolssons med massa annat där jag spanat in för köket.
Som tekniska prylar osså.

Vi kom iaf hem tidigt vid 3 tiden och då kom ju jag på att jag har ju 2 ramar.
Wei Ska ju ha massa fotonn har jag ju kommit på. Så man måste ju ha ramar.
Hade iaf två i Naturlig trä färg men det vill vi inte ha.
Ville ju att dem skulle vara svarta. Men mamma hade slösat på den svarta färgen.
Så jag sprang ner och spanade in massa färger vi tidigare haft när vi målat våra rum osså.
Hittade min blågråa som mer ser ut som babyblå och en bebis råsa.



 



Tyckte dem blev väldigt väldigt söta. Kommer hänga så fint där i lägenheten sen.
lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0