............

God morgon, har ni alla sovit gott? Det har då iaf jag. Men vaknade imorse av att huset skakade och det mullrade som in i norden. Joo minsan oskar var på besök. och han var här länge vill jag lova.. men mysigt är det när familjen umgås ihop istället för att sprida ut sig på olika platser över husen.  Jaa åskan var här som sagt Vaknade av en väldigt hejvillt brak. huset skakade faktiskt och panik fick jag, Slängde mig upp, lät som det vore krig utanför huset. Så tänkte jag neeej inte en chans att jag går upp nu.. Försökte allt att somna om, men precis när jag började fall in i drömmarnas värd kom brak nummer 2 då flög jag upp igen. Då var jag helt vaken. Men usch vad det regnade också. Jaa nu lär ju böndernas skörd ligga ner på åkrarna. Regn vill dem ju ha. Men inte så det piskar i backen precis.

Jaa med adra ord lär inte bönderna vara överlyckliga här omkring när regnet lagt säden ner.

Idag är det möte vid 15.oo kan berätta sen hur det gick.
På torsdag ska det skrivas på massa pappaer. Och då ska jag avslöja min hemlighet för mina läsare.


Solong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0