Vaken.

Nej men se här. Nali är fortfarande vaken. Oj det är inte alls ofta jag är vaken såhär länge med tanke på att jag har varit så trött den senaste tiden. Men jag har hunnit att se på 2 filmer och pratat med Emelie i telefon i nårra timmar. Och jag känner mig inte alls trött. Sitter här och funderar även på att testa spraytan, Ärligt talat de är rätt så nice faktiskt. Och just nu bara 200kr. att bli brun på nolltid rätt bra. lägger man på en sådan yta, Också smörjer man in med fuktande lotions hela tiden och kanske solar en enstaka gång så blir man ju brun på nolltid. Helt fantastiskt. Men nu ska natt ugglan krypa i sänge. Förmodlingen är jag tröttare än vad jag känner mig får se på den saken.

Joo det har varit väldigt tomt idag. Inget samtal ifrån Peter idag, Alltså inget härligt långt samtal med djupa diskussioner som vi brukar ha. Men man kan ju inte prata varje dag. Någon måtta måste det ju vara på sakerna. Åhh åker hem till min pappa på fredag. tydligen ska det vara Tjejkväll där, då får ja ju träffat Camilla igen. Woho. Vi skulle ju testa på speed dejting hade vi kommit fram till. Får se på den saken när det väl kommer dit. Men det lär inte hända om man hittar någon innan dess. Men jag ska i-alla-fall hem till pappa så jag ska ta mig en sväng upp til min farmor så hon kan få den lille burken jag gjord i keramiken. Sen ska pappa få räkningarna på student mössan och allt det. Så skönt att jag slipper oroa mig för det.. Men nu är det bara studen klänningen, Det är ju ett krav på att jag ska ha en. Balen vet jag inte äns om jag ska gå på. Har ju ingen att gå med tyvärr. hoppas det dyker upp någon man kan gå med. Men då fixar nog mor balkläniningen. "love her".

Nej nu får det bli sängen för min del. God natt på er  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0