Uttråkad

Men titta nu är jag här igen. Har dock inte kunnat skriva i min blogg på två dagar. har haft mycket att göra. Tex plugga på ett stort samhälls prov och städa och målat om ett rum.Men nu är jag här och jag har mega tråkigt, Sitter och kollar på Mtv Made. Rätt roligt att se när en person får en personlig tränare och gör en hel stil förändring. Men egentligen behöver ja sitta och plugga.. men käns mycket bättre fram till provet nu när jag har varit hos Pedagogen i skolan och fått hjälp. Osså säger min samhälls lärare att om det är något är det bara att ringa hem till honom.. låter inte alls bra .. men så går det när kursen inte allt funkar för en. Tydligen så har jag PROVÅNGEST, enligt pedagogen.

Jo jag har även kollat på direktsändingen från Usa när Obama ska beträda som president och flytta in i vita huset..
Mycket spännande tycker jag faktiskt. Gjorde även ett test igår på Samhälls lektionen, ett test på 8 mycket berömda presidenter som suttit som president innan Obama, Tex Bush, Roosenvelt, Lincon, och Nixon sen kommer jag inte på det andra just nu men jag fick över hälften rätt. rätt bra faktiskt för att inte alls veta när vem av dem satt som president eller hur deras uppväxt var. men det var rena chansningar utom Buch, Lincon och Roosenvelt dem kunde jag. 

Men jaa nu är det väl dags för mig att plugga orkar verkligen inte men ska jag lyckas på provet måste jag plugga nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0