Trött är bara förnamnet

Ja då var det dags för skola igen. Idag så blir det väl en normal dag. Dem har väl vädrat lite nu också så nu luktar skolan inte skit längre.. Men som sagt Idag är jag riktigt, riktigt trött. satt uppe länge igår och pluggade för ett prov idag.. ska sätta mig och plugga mer på mina raster. rätt viktigt prov. Måste få tag på min lärare också så jag kan få ändel saker förklarad för mig så jag förstår dem bättre. Fattar det inte riktigt när det står i boken, för då är du ju bara uppspalltat och inge vidare kul att läsa. Men nu ska jag ha Svenska skulle läst en 30 sidors lång häfte vi fick igår.. Men det hann jag ju inte direkt med att läsa då med tanke på att jag måste plugga på provet. 

Joo trött var det, det är ju bara förnamnet. kan ju somna sittande eller stående. Nooooooot good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0