Torsdag

Hejsan alla glada.

Idag har jag som vanligt vart i skolan. Inget märkvärdigt med det faktiskt utom att det gick otroligt bra på engsamblen. Sen efter det så var det möte med Michaela, Vi gick igenom lite alternativ som jag kunde välja mellan till min framtid. Som vanligt så tar vi en fika på Briggens och går runt och fönster shoppar. Härlig socialsekreterare man har.  Så senare så fick jag ta bussen hem. När jag kom hem så pratade jag en stund med mor min. Fick även reda på att den sista av våra placeríngar vi haft hade skrivit in sig på en psyke, så nu är man ensam ungdom hemma. Är lite tråkigt men skönt att få egen tid med min ritkiga familj. Senare på kvällen så fick pappa och jag reda på att syrran gubbe fylde år av mamma. Hum lite sent att säga det på kvällen kanske. Men jag och pappa åkte iaf ner och grattade honom på han 35 års dag. Medans mamma satt fast klistrad vid sin jäkla dator som vanligt. Och nu så sitter jag här och avverkar lite tid medans jag pratar med Peter i telefonen.  Så snart blir det sängen faktiskt. Är väldigt trött idag.

Åhh längtar verkligen tills jag och Fie ska ta våran Balskänings-provrunda. Kan knappt bärja mig. Längtar verkligen. Det kommer bli jätte trevligt. Och här ska det verkligen provas. Och som sagt så ska jag köpa en fin huvudbodnad till. Eller ska man kalla det för smyck typ av hårspänne som kommer täcka halva bakhuvudet. Osså planerar jag också att ha riktigt Lockat hår till det. Åhh det kommer bli så bra. Längtar!

God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0