Spelar 18 år någon roll?

Förlåt mig! Glömde totalt att ni skulle gifta er igår. Så Jag missade att skriva om det.
Men nu skriver jag om det. Jag var dock inte med på bröllopet, Men läste om det, Hört så mycket om det innan.
Hoppas smekmånaden blir underbar för er. Disa Du såg helt fantastikt vacker ut på bilden i GT.
Och ett stort Grattis till er båda.

Dessa två är 18 år och Nygifta, att gifta sig behöver man inte vänta på att göra om man vet att kärleken står framför en. Man behöver inte alltid vänta på att gifta sig vill båda så gör det, Det kan väcka änu mer kärlek hos båda parterna. Att vänta tills man blir äldre och man går från förhållande till förhållande kan göra personer mer osäkra.  Men jag har kännt denna tjejen sen 6e klass, Och jag kan bara säga det att hon vet verkligen vad hon vill. Och är mycket målmeveten. Och jag önskar er en bra forsättning i erat förhållande. Blev så rörd av att se bilderna på er två i tidningen, Så tårarna bara sprutade av glädje för eran skull.



Fler bilder kan ni hitta på GT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0