Solen lyste så fint idag.

Idag sken solen när jag kom ut och skulle vänta på bussen. Efter att jag försovit mig och missat dagens prov. Ahh får försöka att vara mindre klantig. får tänka på vad jag gör. Lovar att starta alarmet på väckarklockan idag. Som sagt solen lös idag och sken upp dagen med en härlig värme. det var nästan så man behövde ha på sig solglasögonen. Åhh vad jag längtar till våren/sommaren. Då solen lyser lite oftare, och man kan ligga ute på stranden och få en gyllenbrun härlig bränna. Längtar så otroligt mycket. Men  hoppas på att  jag får ett sommarjobb iår och inte gå arbetslös och rastlös en  hel sommar, som jag fått göra andra år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0