Skola

Jaha nu är man i skolan, elle ja de har jag väl varit ett tag nu. Det var väldigt jobbigt att gå upp i morse dock. Men det får väl bli att man går och lägger sig tidigare så dessa problem inte uppstår. I varje fall så sitter jag i skolan och känner mig väldigt överambisiös. Vi startade med en matematik C lektion på ca 3 timmar och 40 minuter, och för en gångs skull förstod jag verkligen vad vi gjorde. känndes jätte skönt fick gjort mycket hoppas det håller i sig ett tag iaf fram till musikalen. Jag har även haft Samhälls lektion varav vi fick göra instuderingsfrågor för att läraren höll betygsprat utanför klassrummet med en elev åt gången. Fick gjort ändel frågot där också, annars brukar det bli rätt mycket snack som det för övrigt var. Men försökte dock att ignorera det för att plugga lite.


Så nu har jag lunch rast då jag försöker få tad i en dator för att skriva lite i min blogg. Och läsa Srtinas och Shoppaholicmammans bloggar. det är väl de ända bloggarna jag följer just nu. Älskar verkligen deras bloggar dem är fylliga och inressanta att läsa. Tog även tillfället i akt att kolla min skolmejl liet nya mejl hade droppat in var av ett jätte vicktigt så nu får jag plocka upp mina kaländer och bestämma möte med en person som jobbar på skolan.


Men nu måste jag kila iväg på nästa lektion (Engelska).

Kram/ Nali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0