Sitter hos syster, och passar barnen.

Hej på er.

Idag var det då 4 timmars nationella prov då direkt på morgonen. Man kände sig nästan haj på att ha det. Efter skulle vi ha 3 timmars kör, Men vem orkar det lixom? Man blir gott mör i huvudet efter det. Neh jag bestämde mig för att åka hem. När jag kommer hem står pappa vid bilen och grejer. Tydligen skulle syrrans gubbe och han åka till Karlstad och kolla på en bil som syrran och dem skulle ha. Men brist på saker att göra så erbjuder jag mig att sitta barnvakt åt deras barn medans syrran pluggar inför en tenta. Så här sitter jag hos syrran. Barnen kollar på film. Och jag ska snart göra dem sällskap. 

 
Malva mitt lilla godistroll.


Malva pysslar med gamelfarmor


Madicken på Gotland och hälsar på gamelfarmor


Madicken i sin vackra Maskerad känning när hon skulle vara en fin prinsessa.


Får vara nog på en stund. kommer tillbaka senare. Nu får jag hålla mina systerdöttrar sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0