Hur skolan har vart idag.

Jo min skoldag har vart helt okej faktiskt .Startade dagen med att dreja, känndes lite som att sitta i sandlådan och leka med lera. Och jag lovar er att hålla på med keramik är inte vänligt mot händerna, Usch neh leran suger åt sig vatten så man blir alldeles torr om händerna efter. Sen blev det enn lektion i samhäll vi prata om Ekonomi rätt intressant faktiskt.
Sen kommer vi då till MuKo (Musik och Komunikation). Vi har grupparbete där, vår gruppp ska då göra en teaterföreställning med musik och en berättelse. Rätt roligt faktiskt. Men sist och inte minst har vi NuKo ( NutidaKonst). Då vi skulle kolla på film, och jag lovar er att den filmen var inte värd att se dem var väldigt surealistisk och väldigt knepig. Men för att komma till punk så satt vi så i filmsalen det är mörkt och jag somnar. Oj oj Det är inte alls bra att prata i telefon sent in på natten då hänger man inte alls med sen på dagen.

Men nu till Bilderna jag lovade er att lägga upp på mina Keramik föremål jag har gjort både igår och idag.



En skål med litet fint motiv, som sedan ska bli antik vit.




Här har jag testat på att dreja första gången i mitt liv, och här är resultatet.
Det blev en skål och ett kakfat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0