Hej

Hej på der. hur är det och vad gör ni?

Idag har det varit en rätt lung dag. sov länge för en gångs skulle. Det var riktigt länge sen jag gjorde dt faktiskt. Men när jag kom upp i morse tog jag på mig kläderna fort och gjorde mig i ordning för frukost. Hade lite brottom i morse faktiskt, vi skulle ju ut till torp köpcentrum och handla massa grejer. Mor köpte mig två böcker på engelska och ett puzzel. plus att vi köpta 2 andra böcker som hon skulle ha då och lite hund grejer till Lona. och lita Shampoo osså. När vi kom hem hade jag ett samtal med mamma. Dock var det inte så roligt som jag hoppades på att det skulle vara. Blev på lite dåligt humör efter de samtalet. Det va ju inget direkt roligt samtal. Men iaf så satte jag mig och puzzlade efter det. och guess-what. Det är snart klart. Tänk 1000 bitars puzzel. Omg bara älskar att få pyssla med sådana saker. Sedan så gjorde vi Laxsalad Älskar det verkligen. Lax är den absolut bästa fisaken som finns. Och till den härliga Laxsaladen så hade vi Tzatziki. Helt otroligt gott. Har då lite Tzatziki kvar, Det är ju gott att doppa smörgåsar i det.  Har även gosat med våran Bebis idag (Lona - Hunden). Hon har vart extremt gosig idag. Så det är lika bra att gosa med henne så länge hon inte ska bitas. Det kliar ju så i tänderna på henne nu när hon är valp. Höhö

Kram på er <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0