God morgon.

God morgon.

Jaa då missade man bussen i morse. Aldrig kul. Får se om jag kan få kopiera antäckningarna av martin från första lektionen. Hum. Kom nyss till skolan från frissa. Har klippt mig. woho. det behövdes kan jag säga. Det känns lite kort men det är det inte. och jag gjorde det ara för att mitt hår skulle må bra. Bilder kommer upp i morgon, Då jag ska till far min idag. Har väl tillgång till dator, men inget som jag brukar göra när jag är där precis. Kan vara väldigt skönt att komma ifrån datorn tycker jag allt. För mycket dator bidrar till fyrkantiga ögon. Hihi som mamma brukar säga. Kom som sagt till skolan precis och guess what!. Lektionen vi skulle haft är inställd. Hum varför? joo det ska jag berätta. Våran lärare är och åker skidor >.< OMG varför Maila han inte och sa det för då hade jag inte behövt stressa från frissan. Så jag har bara en lektion kvar. WOHO sista på hela dagen med. Segt som bara den. Aja men sådant är livet får vackert sitta här och vänta på att den ska börja om ca en timme.

Vi höres nog i morgon. Kram på er så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0