God morgon / god natt

Ja då sitter man här, mindre kul med tanke på att jag kunde ha sovit nu.
Neh Hade väldigt svårt för att somna om när jag vaknade i morses kvart i sex.
Jo jag vaknade för att jag hade sådan jäkla magknip trodde fasiken att jag skulle dö. Det gjorde så ont, Osså är jag så jäkla känslig i magen för att jag aldrig annars brukar ha ont i magen. Men som sagt jag försökte somna om igen, men det gick då inget vidare bra. Så det var ju bara att gå upp. Skulle ju ändå gå upp klockan halv åtta men den, en och en halva timmen kunde man ju ha sovit på. Men icke sa nicke här sitter man, Ja det är ju ingen risk att man inte hinner äta frukost innan man ska ut i kylan och traska runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0