God kväll.

God kväll på er.

Ja då sitter man här som jag sa att jag skulle göra. Skönt att få skriva av sig lite.
Kom nyss hem ifrån syster min. Det var inga problem att laga mat och får i barnen maten. Men dock tog det väldans tid. Malva ville inte äta grönsakerna men efter ett tag funkade det. Fick även kollat på bolibompa också som jag inte sett på flera år. Men det var mysigt att krypa ner i soffan med en unge på vardera sida om en. Fick talat ändel med syster om livet osså. Madicken hade läxaor som vi gjorde medans syrran var och handlade ciggariller. Usch och fy. Fick även borstat tänderna och klätt av Malva sina kläder och gjort iordning henne för natten, medans Madicken gjorde klart sin läxa. Sedan så bar det av upp på Malvas rum som lovat så skulle jag läsa en sag för henne. Hon valde ju då snövit. En söt gammal historia. Inge fel med det. så fick vi satt på en bok på skiva för att få hennes stanna i sängen efter det. Sedan var det Madickens tur att lägga sig. Men mitt i allt kom ju pappa och Robert hem så det tog sin lilla stund innan hon kom i säng. Men som sagt hon kom i säng och denna gången var det min tur att få lyssna på saga. Madicken ville ju visa sina läskunskap för moster, Jo å det fick hon. Redig flicka som läser jätte bra.. Sen bar det av hemmåt eller ja, snarare till pingvin. Pappa var hungrig där satt vi 15 min och väntade på 2 kebaber en till far och en till mor. Sen bar det av hemmåt med en massa bil prat på vägen. Hum inte så inressant men bra och veta.

Så nu är de då dags för mig att sova känner jag. Någon som har lust att läsa en god natt saga för mig? höhö. skojade lite. Skämt å sido så är det dags för sängen.

God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0