Glömde

Åhh dem ska ha en balklänings uppvisning för oss 3or. Redan nästa vecka. Det ser jag verkligen fram emot. Kan knappt Bärja mig till jag och Fie ska ut och testa kläningar för min bal. Längtar som bara den. Men som sagt måste fixa dejten först. Har ju ingen att gå med än så länge. Så det kommer bli ett dilemma. Planerar då att ta med mig någon utanför skolan. För det går ju det med. Hur gjorde ni när ni köpte balklänning? Och var köpte ni dem? Är bara så  nyfiken. Vet redan var jag ska köpa min. Men vill ju se vad dem har för utbud på olika ställen. Höhö. Längtar

Kommentarer
Postat av: fie

men jag tar bilder på kläder jag tar på mig i äffärer, det brukar inte vara något problem när det gäller balklänning.

2009-02-01 @ 20:13:45
Postat av: Scizo

Skulle jag passa i silver eller rött?

Balklänningsmässigt alltså? inte för att jag tänker skaffa, men ändå

2009-02-03 @ 23:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0