Gårdagen.

Igår så var jag i skolan som vanligt. Men det var inte vilken dag som helst.
Jag träffade en riktigt inrednings arkitekt för första gången i mitt liv. Och det var en stor upplevelse för mig efter som jag själv en dag planerar att bli en själv. som sagt så är jag ordförande i skolans inredningsgrupp och försöker fixa till skolan så att arbetsmiljön blir bättre. Men innan jullovet försvann våran skol caffé, inte alls bra. Det började med att politikerna bestämde att högskolan skulle flyttas till trollhättan och då försvann vårat caffé för vi samarbetade med dem. Sen startade skolan ett själv med samarbete med ett av de andra gymnasierna men det funkade inget vidare och tjejen som jobba där skulle inte jobba kvar. så vi har inte haft ett caffé på ett tag. Och som länge har vi planerat att fixa Cafféet men vi har inte riktigt fått pengar nog till det. Så nu äntligen har vi fått in pengar. Och tyvärr så är folk bara villiga att bestämma saker i skolan men det är ingen som utför dem mer än jag. Så nu ska jag måla färdit väggarna i skolan så att det blir klart.. sen ska vi ta hanom Cafféet. Men nu till denna inrednings arkitekten, Han var här igår och kollade på våran del av skolan där vi har cafféet. Och vi bollade tankar. Det var verkligen en upplevelse att får se hur en inrednings arkitekt jobbade irl. Men den dagen blev iaf väldigt lyckat för mig tycker jag.. Längtar tills vi får öppna cafféet igen. inom kort kommer det att starta igen..

Kramar/ Nali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0